Aj√°nlatk√©r√©sVedd fel vel√ľnk a kapcsolatot!
Név:
Telefon:
Email:
Elképzelés:

A Z gener√°ci√≥ ‚Äď A digit√°lis bennsz√ľl√∂ttek a piacon

A Z gener√°ci√≥, azaz a jelenlegi 13-17 √©vesek, m√°r mobillal kezdt√©k az iskol√°t. Ellent√©tben az Y gener√°ci√≥val, akik a mobilhaszn√°lat √ļtt√∂rŇĎi voltak, a Z tinik m√°r bennsz√ľl√∂tteknek sz√°m√≠tanak.

A Z gener√°ci√≥ ‚Äď A digit√°lis bennsz√ľl√∂ttek a piacon

Az elsŇĎ mobil megszerz√©se l√©nyeges m√©rf√∂ldkŇĎ √©let√ľkben, √©s leggyakrabban vide√≥kat n√©znek. √Ātlagosan napi 3 √≥r√°t t√∂ltenek ezzel az elfoglalts√°ggal. Elengedhetetlen√ľl fontos sz√°mukra, hogy folyamatos kapcsolatban lehessenek egym√°ssal a chaten, valamint sokan telefonr√≥l int√©zik az online v√°s√°rl√°st is.

 

Mit jelent ez a marketingesek sz√°m√°ra? N√©zz√ľk √°t!

 

Z gener√°ci√≥ marketing: Statisztik√°k a Think with Google-tŇĎl

- Több mint 800.000 Z generációs fiatal él jelenleg Magyarországon

- A 3. legfontosabb dolog priorit√°saik k√∂zt a jogos√≠tv√°ny √©s az √©retts√©gi ut√°n a telefon, √©s √°ll√≠t√°suk szerint t√∂bbet besz√©lnek chaten egym√°ssal, mint szemtŇĎl szemben

- 30%-uk állította, hogy olyannal is chaten beszélget, akivel akkor egy térben tartózkodnak

- T√∂bb mint 50%-uk √°ll√≠totta, hogy fontosnak tartja a k√∂vetŇĎinek sz√°m√°t k√∂z√∂ss√©gi m√©dia oldalain, mert ez ad neki √∂nbizalmat

- A legt√∂bb tini m√°r 11-12 √©ves kor√°ban rendelkezett okostelefonnal, m√≠g a mai 25-34 √©vesek csak a 20. √©let√©v√ľk k√∂rŇĪl. Ez rendk√≠v√ľl nagy szocializ√°ci√≥s  k√ľl√∂nbs√©get jelent.

 

z generáció marketing

 

 

Mivel tölti a Z generáció az idejét

A k√ľl√∂nb√∂zŇĎ appokat illetŇĎen, ez a gener√°ci√≥ legink√°bb a Snapchatet, √©s Instagramot haszn√°lja. A Facebookot m√©g mindig napi szinten haszn√°lj√°k, de ink√°bb „fogyszt√°sra”, √©s nem megoszt√°sra. A Snapchat a t√∂k√©letes m√≥dja az interakci√≥knak a bar√°tok k√∂zt, an√©lk√ľl, hogy a tartalmakat v√©glegesen meg kellene osztaniuk.

A k√ľl√∂nb√∂zŇĎ sportcsapatok k√∂vet√©se, j√°t√©kkonzolok haszn√°lata is nagy szerepet j√°tszanak mindennapi √©let√ľkben.

 

Hirdetés a Z generációnak

A tinik kiemelkedŇĎen magas ar√°nyban v√°s√°rolnak online. Az ŇĎket c√©lz√≥ hirdet√©sekre is sokkal pozit√≠vabban reag√°lnak, mint m√°sok. Nem mennek √ľzletbe v√°s√°rolni, am√≠g nem tudj√°k, hogy biztosan meg tudj√°k venni az √°ltaluk kiv√°lasztott term√©ket. A tinik sz√°m√°ra a top 3 dolog, ami menŇĎv√© tesz valamit:

1.  Ha a bar√°tok besz√©lnek r√≥la

2. Ha látnak egy hirdetést

3. Ha valamilyen szempontb√≥l szem√©ly√ľkre szabott

 

Annak √©rdek√©ben, hogy el√©rj√©k a Z gener√°ci√≥s tiniket, a v√°llalatoknak sokkal mobilbar√°tabbnak kell lenni√ľk, √ľzenet√ľket a tinikre kell szabniuk, k√©peket, vide√≥kat kell haszn√°ljanak, √©s a k√∂z√∂ss√©gi m√©di√°n kereszt√ľl kell kapcsolatba l√©pni√ľk vel√ľk.

Miut√°n t√∂bb idŇĎt t√∂ltenek telefonjukkal, mint an√©lk√ľl, logikus, hogy a Z gener√°ci√≥t c√©lz√≥knak mobilon kell hirdetni√ľk. Az okostelefon √°ll felhaszn√°l√°sban az elsŇĎ helyen, ezt k√∂veti a tablet, laptop, TV, majd  a j√°t√©kkonzol.

Leginkább videókat néznek, zenét hallgatnak, és chatelnek, ezeket az appokat a leghatékonyabb módszer kiaknázni.

 

Hirdetés képi világa

Teh√°t m√°r tudjuk hogyan jussunk el a Z gener√°ci√≥hoz, a k√∂vetkezŇĎ l√©p√©s az inform√°ci√≥√°tad√°s m√≥dja.

A tinik im√°dj√°k a sz√©p fot√≥kat. Ha arra √©rdemes a tartalma, akkor gyorsan meg is osztj√°k egym√°s k√∂zt. Szeretik, ha valami k√ľl√∂nlegess√© teszi ŇĎket, ami menŇĎ. A te m√°rk√°d hogyan √©rhetn√© ezt el?

 

Amennyiben √Ėn is fejleszteni k√≠v√°n online megjelen√©s√©n, vegye fel vel√ľnk a kapcsolatot, az al√°bbi linken:

Ajánlatkérés