AjánlatkérésVedd fel velünk a kapcsolatot!
Név:
Telefon:
Email:
Elképzelés:

InstaPro

Az Instagram ma nagyobb boomot él meg, mint 8-10 évvel ezelőtt a Facebook. Mind magánszemélyként (influencer), mind cégként érdemes foglalkozni az Instagram jelenlétünkkel, hiszen jelentős eredmények érhetőek el, ha valakinek megfelelő nagyságú követőtábora van. Nagyon fontos azonban, hogy ezek VALÓDI KÖVETŐK, és ne vásárolt követők legyenek, hiszen azokkal nem érünk el semmit. Ilyen valódi követők szerzésében segít az InstaPro szoftver. 

InstaPro

Hogyan működik az InstaPro?

Először is a Megrendelővel közösen, meg kell határoznunk azt a célcsoportot, akikből követőtáborát szeretné felépíteni. Ezt tehetjük #hashtag-ek vagy konkurencia Instagram profilok kiválasztásával. Az InstaPro szoftvert utána erre a kijelölt célcsoportra állítjuk rá: a robot beköveti azokat a felhasználókat, akik a kiválasztott #hashtag-eket használják, vagy végigmegy a konkurens Instagram felhasználó követőin, és elkezdi követni azokat. A bekövetett felhasználók megtekintik a bekövető Instagram profilját, és átlagban 5-10%-ban visszakövetik azt. A robot 48 óra múlva kiköveti a bekövetett felhasználókat, mivel az Instagtram szabályzata szerint maximum 7500 embert követhet egy felhasználó. Ha nem követnénk ki, így átlagban egy hét alatt megtelne a bekövetett felhasználókkal fiókunk. 

Mit eredményez mindez?

  1. Az Instagtram követőbázisunk folyamatosan növekszik. A bekövetett emberek maximum 10%-a követik ki a bekövetőt, ha ő visszavonja követését. Ezzel a módszerrel havonta 1000-10 000 követő szerezhető, mely később is fixen megmarad.
  2. Azokat a fiókokat is „megbökjük”, akik nem követnek vissza. Ezzel gyakorlatilag bemutatkozunk nekik. 5-10%-os visszakövetési arány mellet ez azt jelenti, hogy 1000 új követő megszerzése közben 10 000-20 000 ember nézi meg profilunkat. Ők gyakran kattintanak a bemutatkozásunkban lévő linkre, így úgy is vásárlókká válhatnak, hogy nem lesznek az Instagramon követőink. Erre példa az alábbi táblázat, mely egyik magánorvos ügyfelünk weboldalának analitikájából származik. Ha megnézzük, láthatjuk az Instagram hozta számára a legtöbb műtétre jelentkezést az elmúlt hónapban. Érdekesség még ebben az eredményben az is, hogy az orvos célcsoportja a 40+ korosztály, mely a tévhit szerint nem használja intenzíven az Instagramot.