Frissült a Google algoritmusa - a kisebb honlapoknak kedvezhet
A Google ismét átalakította keresőalgoritmusát. Ez az az algoritmus, amely a találtati lista alakulásáért felelős - így joggal kérdezhetjük: Miért a változás? Nos, ezt nem tudjuk, azonban az bizots: a jelenlegi módosítás vesztesei egyértelműen a nagy márkák.

Komoly algoritmus frissítésen esett át a Google keresője. Az ite.hu arról számolt be, hogy az idei év talán legjelentősebb módosítása történt az algoritmusban.
Az újítás a találati listákat érintette, a weboldalak sorrendje jelentős mértékben megváltozott globális szinten. Mindez pedig a nagy cégeket, márkákat érintette leginkább, akik nem potzitívan irányba mozdultak el a találati listákon.
A kis márkáknak és honlapoknak kedvez az algoritmus változás
A keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek úgy vélik, a változások hátterében a Google Panda algoritmusa állhat. Ennek bevezetését már korábban bejelentették – egy márciusi konferencián.
Az algoritmus célja éppen az, amit most a keresőben tapasztalhatunk: a kisebb weboldalak jobb helyezésének biztosítása, és emellett igyekszik orvosolni a korábbi algoritmus futások hibáit is.