Így festenének a szexista reklámok pasikkal
Videót készített a Buzzfeed, amelyben általuk szexistának ítélt reklámokat alakítottak át olyan módon, hogy az azokban tárgyiasított, elsősorban az idomaikért megjelenő női szereplőket férfiakra cserélték.

Keresőoptimalizált honlapkészítés, kedvező áron! Kérje egyedi ajánlatunkat!
A meglehetősen direkt, „Ha a női szerepeket férfiak játszanák a reklámokban” címet viselő videóban három – főként az Egyesült Államokban aktív – márka, a GoDaddy webes cég, a Hardee's/Carl's Jr. burgerek és a Doritos chips szpotjait alakították át.
Az Adweek beszámolója szerint ezek közül csak az első kettő volt valójában az ügyfél által is elfogadott reklám, a Doritos szpotja egy reklámversenyre készült, amelyet a chipsgyártó általában a Super Bowl előtt rendez és a győztes pályázó munkáját be is mutatják a sportesemény legendás reklámszünetében, de végül nem ez nyert, bár megnézték több mint két millióan. (Hasonló versenyt rendezték idén is, mi pedig a leggusztustalanabbnak épp a Doritos videóját ítéltük.)
A GoDaddy és a Hardee's/Carl's Jr. reklámja viszont hivatalos szpotok voltak, lent az eredeti verziók láthatók.
Szexizmus ide vagy oda, az Adage és a Creativity korábban magasztalta a Kate Upton táncos modellel a Carl's Jr. burger számára készített erősen erotikus szpotokat is, amelyeket amúgy a 72andSunny készített.