A rezsicsökkentés elérte a reklámipart is.
A rezsicsökkentés vitathatatlanul a 2013-as év egyik, ha nem a legnagyobb varázsszava. Elég csak kimondani, és szavazók százezrei térnek vissza a Fidesz kebelére, az aláírások pedig úgy gyűlnek az íveken mint hangyák a teraszon felejtett kiflicsücskön. Ha nekik bejött, akkor lehet ebben dologban fantázia, érdemes lehet lecsapni a lehetőségre.

Valami ilyesmire gondolhattak a Lidl és a Taxi4 marketingesei is, amikor kiadták a jelszót: Nálunk is legyen rezsicsökkentés! Az ötletet tett követte, és elkészültek az első rezsicsökkentésen viccelődő reklámanyagok. A Lidl-nek annyira bejött a dolog, hogy már újráztak is, és az új fordulóban már 1000 forintonként adják az ajándék százas kuponokat, bár lehet, hogy szimplán ennyi időbe került nekik kiszámolni a 10%-ot. Remélem, ezzel a poszttal még nekem is sikerült felugranom a rezsivonatra!
A cikket a http://addict.blog.hu oldalon találtuk!
Ha tetszett dobj egy Likeot, vagy Oszd meg a barátaiddal is!
Ha véleményed van, oszd meg velünk! :)